opc_loader

 

Heeft u de juiste bril gevonden? Dan kunt u deze eenvoudig bij ons bestellen!

 

Account

 

Als u een Serengeti zonnebril bij ons wilt bestellen raden wij u aan om een account aan te maken. Op deze manier is het voor u eenvoudiger om uw bestelling te volgen en heeft u een duidelijk overzicht als u na verloop van tijd meerdere bestellingen heeft gedaan. U kunt een account aanmaken tijdens het bestelproces, maar het kan ook vooraf door rechtsboven op "account aanmaken" te klikken.

 

Heeft u al een account? Dan kunt u eenvoudig inloggen voordat u een bestelling plaatst, of tijdens het bestelproces.

 

Het is ook mogelijk om een bestelling af te ronden zonder account, u wordt dan via e-mail op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling.

 

Betaling

 

U kunt uw bestelling op heel veel manieren betalen. De meest gekozen optie is iDeal, daarmee krijgen wij direct een bevestiging van de betaling en kan uw bestelling snel verzonden worden. Paypal en creditcard zijn ook mogelijk, al kan het dan iets langer duren voordat de betaling bevestigd wordt. Wilt u achteraf betalen? Dat kan met Afterpay. U dient hiervoor wel een Afterpay account te hebeben. Voor klanten buiten Nederland bieden wij ook verschillende opties aan; Bancontact, Mr. Cash en Sofort behoren allemaal tot de mogelijkheden. Regelt u liever zelf een bankoverschrijving? Dat kan ook, houd er dan wel rekening mee dat de afronding mogelijk iets langer duurt.

 

Verzending

 

Als uw bestelling is afgerond en de betaling binnen is, zorgen wij dat deze zo snel mogelijk uw kant op komt! Heeft u voor 16:00 besteld en is het product op voorraad? Dan wordt uw order dezelfde dag nog verzonden. Als uw bestelling na 16:00 binnenkomt wordt deze de volgende dag afgehandeld. Wij verzenden onze bestellingen 6 dagen per week, alleen op zondag worden de bestellingen niet verwerkt. Is de bestelde Serengeti niet op voorraad? Dan nemen wij direct contact op met de leverancier en informeren wij u over de verwachte levertijd. In veel gevallen kan de leverancier de bestelde producten binnen een week leveren, maar het kan voor komen dat de zonnebril van ver moet komen en enkele weken onderweg is.

 

Voor het verzenden van onze bestellingen maken wij gebruik van de diensten van PostNL. Heeft u een zonnebril besteld? Dan is de verzending vrijwel altijd gratis, tenzij u buiten Europa woont. Binnen Nederland betaald u alleen verzendkosten bij een totaalbedrag onder de 30 euro, en voor Eurozone 1 (o.a. België en Duitsland) geldt een minimun van 50 euro voor gratis verzending.

 

Nadat het pakket afgeleverd is bij de postbode, ontvangt u van ons een Track & Trace code waarmee de zending te volgen is. Als u accessoires besteld heeft kan het zijn dat deze in een bubbelenvelop verstuurd worden en niet te volgen zijn.

 

Onze pakketten worden ingepakt met onze eigen (Werkman Brillen) tape. Als het pakket bij u aankomt met tape die gescheurd of doorbroken is, adviseren wij u om het pakket niet aan te nemen.
 

Retourneren

 

Heeft u de bestelling binnen en voldoen de producten niet aan uw verwachting? Dan heeft u het recht om deze zonder opgaaf van reden terug te sturen. Dit kan tot 14 dagen na ontvangst van het product. Vul ons herroepingsformulier in en stuur het pakket naar ons terug. De kosten van de retourzending zijn voor uw eigen rekening. Zodra de bestelling in goede orde ontvangen is krijgt u bericht van ons en zal het aankoopbedrag teruggestort worden. Om technische redenen kan het enkele dagen duren voordat de betaling verwerkt is.